AE helpt bedrijven bij het optimaliseren van hun bedrijf en de bijhorende ICT. Ze doen dit samen met de klant in een marktgerichte co-creatie. Ze bieden oplossingen aan die specifiek gericht zijn op bepaalde sectoren en regio’s vertrekkend vanuit zeer concrete marktthema’s.
AE organiseert een wedstrijd in het kader van Smart Cities waarbij je als winnaar vier maanden lang rond mag rijden in een BMW cabrio. Om deelnemers aan te trekken moet gedurende enkele weken reclame worden gemaakt in de vorm van een korte, wervende animatiefilm.
Voor de herkenbaarheid behielden we visueel de stijl van onze voorgaande AE-films. De toon van de copytekst werd bewust wervender gemaakt en om de hoofdprijs wat extra in de verf te zetten, gebruikten we een driedimensionale versie van een auto. Daar konden we dan weer van alles leuks mee doen.
Een korte, wervende film die de grote lijnen van de wedstrijd en wat er te winnen valt proper in de verf zet.
ontwerp en uitvoering: DRIFT
sound: Sounddesigner.be