ZOUTMAN - marsel & Marsel Liquid

Klant: Clementine | Voor: zoutman

Zout, onmisbaar in elk huishouden! Het versterkt je smaakervaring volledig. Daarom grijpen we er zo vaak naar terug. Zoutman wil ‘Marsel’ in de kijker zetten, hun zout voor culinaire doeleinden. Met een sterke focus op Zoutman’s ‘brand values’: eenvoud, ambacht en sustainability!

We waren snel te vinden voor het frisse moodboard van Clementine, waaruit we een grafische stijl ontwikkelen die Zoutman’s eenvoud in de kijker zet. En deze stijl trekken we door in een tweede smaenwerking. Jawel, want zout gaat verder dan de keuken alleen. Ook voor industrie, landbouw, welness… is zout van onschatbare waarde!

 

Dit keer ontwikkelen we een animatie die met het sales-team de baan op kan. Een verkoopstool dus. Het onderwerp: Marsel Liquid. Pekel dus. Zout opgelost in water.

Waarom? Bij zout denk je meteen aan die witte korrels. Maar pekel heeft in veel gevallen een pak voordelen.

En daar komt onze animatie tot zijn recht. Is Zoutman overtuigd dat Marsel Liquid in een bepaalde situatie dé oplossing is? Dan tonen wij op anderhalve minuut waarom dat dan wel is.

 

Het resultaat? Uiteraard geen kijcijferkanon, maar een filmpje dat
meerdere keren per week mee met Zoutman de baan opgaat en doet wat het
moet doen!

CREDITS

copy, scenario: Clementine TV

script, ontwerp en uitvoering: DRIFT

sound: Sounddesigner.be